Written by 11:55 am Aktivnosti, Izdvojene novosti, Novosti

Zauzmite lidersku poziciju: Prilika da vodite ONAuBiH!

Želiš li biti dio inspirativne promjene, osjećati se dijelom nečeg većeg i doprinijeti razvoju mladih i novinarstvu? Omladinska novinska asocijacija u Bosni i Hercegovini (ONAuBiH) vas poziva da se prijavite za pet pozicija u našoj upravljačkoj (članovi i članice Upravnog odbora) i jedna pozicija u izvršnoj strukturi kao izvršni/a predsjednik/ca i postanete dio tima koji će oblikovati budućnost medijskog diskursa i promocije mladih talenata. Tražimo šest ambicioznih i mladih posvećenih pojedinaca koji će preuzeti ključne uloge u našem timu.

ONAuBiH ukratko: ONAuBiH je neprofitna organizacija koja promoviše slobodu medija, novinarsku etiku i obrazovanje mladih novinara/ki širom Bosne i Hercegovine. Naša vizija je: slobodno društvo u kojem se kritički promišlja i djeluje.

Kandidati/kinje koji/e se žele prijaviti moraju ispunjavati sljedeće uslove:

  • da su državljani/ke Bosne i Hercegovine;
  • da su članovi/ice Omladinske novinske asocijacije u BiH;
  • da poznaju engleski jezik ili neki drugi strani jezik (poželjno);
  • da nisu stariji/e od 30, a mlađi/e od 15 godina;
  • da nisu aktivisti/kinje neke od političkih partija.

Tražimo šest ambicioznih i posvećenih pojedinaca koji će preuzeti ključne uloge u našem timu, a evo i kako to izgleda:

1. Izvršni predsjednik / Izvršna predsjednica, eng. Executive President (1 pozicija):

Ova pozicija predstavlja izvršnu strukturu organizacije te zahtijeva visoku organizacijsku sposobnost, posvećenost, snalažljivost, sposobnost multitaskinga, rad pod pritiskom i autoritet. Potrebno je izdvojiti 15 sati sedmičnog rada. Bit ćete odgovorni za koordinaciju svih aktivnosti u okviru Omladinske novinske asocijacije u BiH. Izvršni/a predsjednik/ca je osoba koja će biti desna ruka predsjednika/ce UO i koja će preuzeti odgovornosti u njegovoj odsutnosti. Tvoja uloga će biti da koordiniraš internim procesima i komunikacijom unutar organizacije. Pomažeš u razvoju i provedbi strategija za rast i razvoj Asocijacije. Jedan od glavnih zadataka je praćenje poslovanja organizacije u finansijskom i administrativnom smislu, a u skladu sa zakonima i internim pravilnicima organizacije.

Potrebne vještine: spremnost za učenjem u obuci od 2 mjeseca, organizacijske vještine, finansijsko upravljanje, administracija i vođenje evidencije, tehničke vještine (npr. rad s Microsoft Office alatima), upravljanje vremenom, multitasking, komunikacijske vještine, analitičke vještine.

2. Predsjednik/Predsjednica Upravnog odbora, eng. President of the Steering Board (1 pozicija):

  • Kao lider/ica Upravnog odbora, tvoja uloga će biti da vodiš tim, da usmjeravaš naše aktivnosti i inicijative. Bit ćeš glavni lider/ica koji će postavljati ciljeve i motivirati tim da ostvari svoju viziju. Tvoje odgovornosti uključuju vođenje sastanaka, komunikaciju s partnerima i donositeljima odluka, te osiguravanje da se Asocijacija kreće prema naprijed. Odgovorna si osoba ispred Asocijacije za strateško planiranje i predstavljanje trećim licima i zajedno s Izvršnim predsjednikom/com delegiraš zadatke i upravljaš uposlenicima.

Potrebne vještine: upravljanje resursima i budžetiranjem, poslovna komunikacija, pisanje i upravljanje projektima, donošenje odluka i vještine pregovaranja.

3. Kreator/ka sadržaja, eng. Content Creator (1 pozicija):

  • Vi ste kreativna duša našeg tima, odgovorni za stvaranje relevantnog i inspirativnog sadržaja za društvene mreže. Vaša uloga će uključivati kreiranje multimedijalnih sadržaja i vođenje društvenih medija kako bismo ostali povezani s našom ciljanom publikom (Facebook, Instagram, Twitter/X i LinkedIn). Tvoj zadatak je stvaranje inspirativnih i relevantnih sadržaja za našu publiku: kreiranje postova, kreiranje infografika, promocija projektnih aktivnosti.

Potrebne vještine: poznavanja rada s grafičkim dizajnom i nekim od alata (npr. Canva ili Adobe Creative), vještine copywritinga, razumijevanje društvenih medija i alata za upravljanje društvenim mrežama, pismenost, kreativnost, samostalnost, poslovna komunikacija, spremnost za učenjem na upravljanju web stranicom i drugim medijskim kanalima.

4. Koordinator/ica Omladinskog magazina „Karike“ (1 pozicija):

  • Kao koordinator/ka magazina „Karike“ upravljate radom magazina (tehničke i logističke). Vaša odgovornost je da upravljate redakcijom (4 osobe). Zatim vodite tim dopisnika i dopisnica odnosno mladih novinara i novinarki te komunicirate s njima. Ovo je pozicija za kreativne i organizirane osobe. Kao koordinator/ica magazina, tvoja uloga će biti održavanje sedmičnih sastanaka s redakcijom, planiranje i koordinacija sadržaja, te upravljanje projektima vezanim za magazin kako bi osigurao/la sredstva za rad magazina. Također ćeš biti odgovoran/odgovorna da je magazin u skladu s misijom i vizijom Asocijacije.

Potrebne vještine: upravljanje projektima, planiranje i organizacija, namicanje sredstava i pisanje projektnih prijedloga, rad s medijskim alatima i platformama, upravljanje timom, komunikacija unutar tima i s članovima redakcije, upravljanje vremenom, rješavanje problema, kreativnost.

5. Menadžer/ica za komunikacije i angažman, eng. Communications and Engagement Manager (1 pozicija):

  • Odgovoran/na si za dnevne aktivnosti, za komunikaciju te direktno sarađuješ s Menadžerom/icom za kreiranje sadržaja kako bi osigurao dnevnu e-mail komunikaciju, pisanje saopštenja za medije, za komunikaciju s članovima/icama te pozive u članstvo. Ova uloga zahtijeva interno i eksterno komuniciranje za stvaranje međunarodne saradnje kao i implementiranje strategije za komunikaciju. Također, zajedno s drugim članovima/icama radiš na implementaciji projektnih aktivnosti.

Potrebne vještine: poslovne komunikacije i korespondencije, javni nastup, kreativnost i inovativnost, timski rad, liderstvo, spremnost za učenje i  pisanje projektnih prijedloga.

6. Menadžer/ica događaja, eng. Event manager (1 pozicija):

  • Odgovoran/odgovorna za planiranje i organizaciju događaja iz svih projektnih aktivnosti kroz saradnju s predsjednicima/ama i uposlenicima/ama. Delegiraš zadatke, planiraš događaje uživo i online te osiguravaš implementaciju na vrijeme.

Potrebne vještine: planiranje događaja, upravljanje resursima, koordinacija događaja uživo i online, finansijsko upravljanje događajima, komunikacija i pregovaranje, upravljanje stresom, timski rad, kreativnost, donošenje odluka u stvarnom vremenu.

Vaš rad će biti ključan za razvoj medijske scene među mladima i stvaranje uticajnih medijskih sadržaja. Očekujemo da će vaše prijave biti kreativne, inspirativne i jedinstvene, baš kao što se nadamo da će biti i naš budući rad zajedno.

Da biste se prijavili za neku od pozicija potrebno je da ispunite sva pitanja aplikacije u nastavku, spremite CV i motivaciono pismo zajedno s najmanje jednom a najviše tri preporuke te sve to dostavite na e-mailove: aplikacije@onaubih.ba & onaubih@gmail.com (u CC-u korespondencije) uz naznaku „Prijava za UO“ do 27. 10. 2023. godine, do 23:59 sati. Aplikacija ONAuBiH 2023

Kandidati koji prođu u uži krug će se predstavljati na XVI Generalnoj skupštini koja će se održati od 11. 11. do 12. 11. 2023. godine u Sarajevu, a svi troškovi bit će pokriveni od strane Omladinske novinske asocijacije u BiH.

Info sesija za sve kandidate i kandidatkinje koji/e se planiraju prijaviti za neku od pozicija bit će održana 15. 10. 2023. godine (informacija o vremenu bit će poslana svim članovima/icama ONAuBiH-a), gdje ćete imati priliku postaviti pitanja ili nedoumice te upoznati se s trenutnom upravljačkom i izvršnom strukturom, radom Asocijacije i načinom održavanja Generalne skupštine.

(Visited 598 times, 1 visits today)
Close