Written by 4:04 pm Izdvojene novosti, Novosti

Kick off sastanak s partnerima

Projekat “(Ne)vidljivi mladi” ima za cilj ojačati nivo medijske i informacijske pismenosti mladih, poboljšati način komunikacije između mladih i donosilaca odluka, omogućiti mladima u ruralnim sredinama pristup obrazovnim resursima i alatima za medijski aktivizam te producirati visokokvalitetni medijski sadržaj koji adresira probleme mladih iz regija definisanih projektom. 

Kako bi se osigurala adekvatna priprema, monitoring i evaluacija planiranih aktivnosti u prvom mjesecu projekta održali smo Kick-off sastanak projektnih partnera i članova projektnog tima ONAuBiH-a a u sklopu kojeg smo detaljnije pojasnili uloge pojedinih članova/ica tima, zaduženja i rokove implementacije. 

Na sastanku su sudjelovali predstavnici Omladinske novinske asocijacije u Bosni i Hercegovini, kao i partnerskih udruženja Centra za psihološku podršku Sensus i Asocijacije srednjoškolaca u Bosni i Hercegovini (ASuBiH). 

Sa velikim iščekivanjem se radujem implementaciji i realizaciji ovog projekta, koji nosi izuzetno važan cilj, ne samo za lokalne zajednice, već i za mlade koji u njima žive. Projektne aktivnosti su pažljivo osmišljene kako bi bile zanimljive i poticajne, te vjerujem da će privući veliki broj mladih koji će se s entuzijazmom uključiti u njihovu realizaciju. Na Kick-off sastanku smo razgovarali o organizaciji omladinskog kampa i tehničkim detaljima. Posebno bih pohvalio tim ONAuBiH za izuzetno profesionalno predstavljanje aktivnosti i nastavak uspješne saradnje sa partnerima i ključnim akterima u okviru ovog značajnog projekta.”  

Imad Lisica, predsjednik Upravnog odbora ASuBiH-a.  

Uloga Asocijacije najviše se ogleda u regrutaciji mladih iz zajednica obuhvaćenih projektom:  regije Bosanskog Petrovca i Mostara, Doboj Istok, Zavidovići, Konjic i Jajce, i zajedno sa Centrom za psihološku podršku će voditi jednodnevne radionice na na Omladinskom kampu koji se održava u oktobru. 

“Od samog kampa očekujemo kao proizvod jedno inspirativno iskustvo za same učesnike po pitanju angažmana unutar medijskog sektora, te i kreiranja sadržaja unutar istog. Pored kvalifikovanih edukatora, te intrigantnog programa, isčekujemo i mnoštvo interaktivnih team building aktivnosti koje će stvoriti ugodnu radnu atmosferu.”  

Hana Hrnjica, koordinatorica Omladinskog kampa i članica Upravnog odbora ONAuBiH-a. 

Ciljne grupe projekta uključuju mlade ljude u BiH, novinare/ke, medijske profesionalce, kao i lokalne vlasti i omladinske organizacije. Mladi će imati koristi od projekta kroz edukaciju o medijskoj pismenosti, pristup kvalitetnom medijskom sadržaju koji promiče kritičko razmišljanje, te priliku za aktivno sudjelovanje u lokalnim i društvenim procesima. Novinari/ke će imati priliku za profesionalni razvoj kroz razmjenu znanja i iskustava te mentorstvo u produkciji relevantnog medijskog sadržaja. Lokalne vlasti i omladinske organizacije (partneri) će imati koristi od projekta kroz jačanje kapaciteta mladih za aktivno sudjelovanje u lokalnoj politici i javnom životu, što će doprinijeti demokratizaciji društva i unaprjeđenju omladinske politike. 

U narednim mjesecima nas očekuje stvaranje novog medijskog sadržaja kreiranog od strane mladih, koji će adresirati važne društvene teme. Ono čemu se trenutno najviše radujemo je omladinski kamp “(Ne)vidljivi mladi”, gdje će učesnici imati priliku da kroz interaktivne radionice i team building aktivnosti razvijaju svoje vještine medijskog aktivizma. Kamp će biti prilika za povezivanje mladih iz navedenih zajednica, razmjenu ideja i stvaranje medijskog sadržaja koji odražavaju njihove glasove i potrebe. 

*** 

Program se realizuje kroz projekat ‘(Ne)vidljivi mladi’ uz finansijsku podršku Evropske unije. 

(Visited 35 times, 1 visits today)
Close